Сторінки

неділя, 21 травня 2023 р.

5 клас

 РОБОТА НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЄКТОМ

Створіть малюнок за зразком у відео (на вибір), використовуючи середовище Paint.

https://www.youtube.com/watch?v=qp5fZjY7RPI

https://www.youtube.com/watch?v=_MqomVHx4Vs

https://www.youtube.com/watch?v=MPv2zBBqdR8

середа, 17 травня 2023 р.

4 клас

ПРОЄКТ НА ТЕМУ "ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТУ"

Створити презентацію з назвою "День народження Інтернету" за таким планом:

1 слайд - назва, автор.

2 слайд - коли і чому відзначається день народження Інтернету.

3 слайд - хто, коли і де вперше створив всесвітню мережу.

4 слайд - фото і підписи діячів, які працювали над створенням Інтернету.

5 слайд - що таке WWW ?

6 слайд - у вигляді смарт-схеми перечисліть можливості та послуги, які дає нам Інтернет.

НА СЛАЙДАХ ВИКОРИСТАЙТЕ ТЕКСТ І ЗОБРАЖЕННЯ.

Можна використати матеріал за посиланням https://daytoday.ua/podiya/den-narodzhennia-internetu/#Ak_vinikla_idea_vidznacati_Den_narodzenna_Internetu

понеділок, 15 травня 2023 р.

9 клас

 Виконання навчальних проєктів.

Створити проєкт на тему "Штучний інтелект":
1. Напишіть визначення штучного інтелекту.
2. Приклади середовищ із штучним інтелектом.
3. Перегляньте відео. За зразком згенеруйте самостійно кілька зображень.

3 клас

 Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличній формі

Створіть таблицю за зразком



4 клас

Алгоритми з повторенням у середовищі програмування.

1. Створіть алгоритми для дерева та фону, щоб вони постійно змінювали образи з інтервалом у 2 секунди.

https://www.google.com/url?q=https%3A%2F%2Fscratch.mit.edu%2Fprojects%2F470148561%2Feditor%2F&sa=D&sntz=1&usg=AFQjCNEJCokS1wNBQWSzMAPfCrHYUpKV4w

2.Створіть проєкт за зразком.




вівторок, 9 травня 2023 р.

5 клас

 Створення графічних зображень.

Створити малюнок за зразком у відео, на вибір.

https://www.youtube.com/watch?v=ryKHjaTUXCI

https://www.youtube.com/watch?v=EAkiJbPE4pE

https://www.youtube.com/watch?v=YEdKM4EQR8Q

понеділок, 8 травня 2023 р.

8 клас

 Поняття форми, елемента керування, події, обробника подій.

Виконати тестові завдання.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7616608

1. Уведіть подану програму та запустіть на виконання:

from tkinter import *

def change (event):

Window.geometry("300x300")

Window["bg"]="green"

Window=Tk()

Window.bind("<Button-1>", change)

Window.mainloop()

Після запуску перед вами з'явиться вікно. Клікніть по ньому лівою кнопкою миші і побачите, що станеться.

Змініть у програмі розмір вікна та колір його заповнення.


2. Виконайте аналогічні дії з наступною програмою.

from tkinter import *

from tkinter import messagebox

def change (event):

window.geometry("350x200")

window["bg"]="green"

messagebox.showinfo("Повідомлення","Я програмую на Python")

window=Tk()

window.bind("<Button-1>", change)

window.title("Програма з функцією")

window.mainloop()

Запустимо нашу програму та переконаємося, що відбудеться при натисканні на вікно лівою клавішею миші.


ДО ДНЯ ПАМ'ЯТІ ТА ПРИМИРЕННЯ

Уведіть подану програму та запустіть на виконання.  

from turtle import *

speed(10)
bgcolor('BlanchedAlmond')
color('red')
up()
goto(0, -200)
down()
begin_fill()
circle(200)
end_fill()
up()
goto(50,-75)
down()
color('DarkRed')
begin_fill()
circle(150)
end_fill()
begin_fill()
color('red')
circle(100)
end_fill()
up()
left(150)
forward(85)
left(180)
down()
color('black')
begin_fill()
circle(50)
end_fill()
up()
goto(-170, 50)
left(40)
down()
color('white')
write('1939-', font=('Times New Roman', 50))
up()
goto(-170, 0)
down()
write('1945', font=('Times New Roman', 50))
up()
goto(30, -50)
down()
write('НІКОЛИ', font=('Times New Roman', 30, 'bold'))
up()
goto(30, -100)
write('ЗНОВУ', font=('Times New Roman', 30, 'bold'))
done()

пʼятниця, 5 травня 2023 р.

10 клас

 Антивірусні засоби захисту. Загальні правила застосування антивірусних засобів в автоматизованих системах.

Переглянути презентацію.

https://www.youtube.com/watch?v=nEjILMbj1OA

Виконати вправи

https://learningapps.org/5452934

https://learningapps.org/1238197

понеділок, 1 травня 2023 р.

8 клас

 Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування


І. Завдання.
Складіть програму для створення на екрані 4 однакових кіл у різних чвертях координатної площини. Для визначення координату використайте зображення вище.

Підказка: поданий алгоритм для 1 кола перекладіть мовою Пайтон та продовжіть на інші 3 кола.
    

    підняти перо
    переміститися у (-100, -100)
    опустити перо
    коло (45)

Змініть радіус кіл.

До створеної програми додайте такі рядки (вставте на другий рядок програми) та прослідкуйте, що станеться. Змініть колір на власний смак.

import turtle

turtle.color("red")

turtle.shape("turtle")


ІІ. Пройдіть тестування за посиланням.

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8677885