Сторінки

пʼятниця, 26 квітня 2024 р.

5 клас

 Операції над об'єктами та групами об'єктів. 

1. Створити зображення квітки за зразком:

2. З метою покращення екологічної ситуації на планеті у багатьох країнах є правилом сортування сміття. 
Розробіть зображення наклейок на сміттєві контейнери, які показують, яке сміття туди кидати: пластик, скло, харчові відходи, папір. 
Зразок




вівторок, 23 квітня 2024 р.

9 клас

 РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ

Завдання: 

1. З допомогою сервісу Гугл-форми створіть опитування для своїх однокласників на обрану вами тему. 

2. Посилання на опитування вставте до спільної гугл-таблиці за посиланням, вказавши своє прізвище. https://docs.google.com/document/d/1_vF9TiV1SzQJhzNy5Ale0e5BKeC1CmWh5PBf3znlQbQ/edit?usp=sharing

3. Отримавши результати опитування, сформуйте їх у вигляді ГуглТаблиці.

4. Також пройдіть опитування однокласників за поданими ними посиланнями.

5. Про виконану роботу складіть підсумковий звіт у текстовому документі.

8 клас

 ПРОГРАМИ З ПОВТОРЕННЯМИ

Ввести програми





середа, 17 квітня 2024 р.

6 клас

 Створення програмних проєктів.

1. Виконати вправу. 
https://learningapps.org/1129982?authuser=0

2. На вибір:
 На 8 балів: створити проєкт за зразком із файлу.
На високий бал: удосконалити проєкт власними об'єктами та командами.
АБО
Відтворити проєкт за зразком у відео. 



понеділок, 8 квітня 2024 р.

5 клас

 Прикладні програми для перегляду, опрацювання та створення графічних  зображень.

1. Виконати вправи:

https://learningapps.org/1932652?authuser=0

https://learningapps.org/1720406?authuser=0

2. Виконати завдання:



пʼятниця, 5 квітня 2024 р.

6 клас

 СТВОРЕННЯ ПРОЄКТІВ У СКРЕТЧ

1. Виконати вправу

https://learningapps.org/4884931

2. Виконати наступні завдання:

https://s-informat.blogspot.com/2023/04/6.html

вівторок, 2 квітня 2024 р.

9 клас

 Визначення теми програмного проєкту.

Із посібника за посиланням оберіть один ігровий проєкт та створіть його у середовищі Скретч онлайн.

https://drive.google.com/file/d/1Q9CbzEPcEWEX0eP1ZmLFL75Z1uHgTWRo/view?usp=sharing

https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted