Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування
І. Завдання.
Складіть програму для створення на екрані 4 однакових кіл у різних чвертях координатної площини. Для визначення координату використайте зображення вище.
Підказка: поданий алгоритм для 1 кола перекладіть мовою Пайтон та продовжіть на інші 3 кола.
підняти перо
переміститися у (-100, -100)
опустити перо
коло (45)
Змініть радіус кіл.
До створеної програми додайте такі рядки (вставте на другий рядок програми) та прослідкуйте, що станеться. Змініть колір на власний смак.
import turtle
turtle.color("red")
turtle.shape("turtle")
ІІ. Пройдіть тестування за посиланням.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8677885
Немає коментарів:
Дописати коментар