неділя, 27 вересня 2020 р.

10 клас

 Штучний інтелект. Інтернет речей. Smart-технології

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням:

https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/%D0%B1%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%81%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D1%96/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-7-8

2. Відкрийте інтернет-майданчик для інтелектуального малювання AutoDraw https://www.autodraw.com. Ознайомтеся з його роботою. Намалюйте кілька простих зображень з використанням можливостей цього ресурсу. Збережіть зображення у вашій папці. Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.

3. Відкрийте сайт Акінатор https://ru.akinator.com/game і пограйте у віртуальну гру. Чи вдалося вам виграти? Поясніть, чи можна вважати цю програму прикладом штучного інтелекту.

4.Відкрийте сайт Quick,Draw! Ознайомтеся з роботою нейронної мережі Google. https://quickdraw.withgoogle.com/ ?locale=ua#

5. Перегляньте 3 відео за посиланням: https://sites.google.com/view/bug-informatika/10-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97-%D0%B2-%D1%81%D1%83%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%82%D0%B2%D1%96/%D1%88%D1%82%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82-%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B5%D0%B9-smart-%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97

Поясніть на наведених прикладах термін «розумний пристрій».


Домашня робота

  1. Відкрийте на вашому смартфоні Play Маркет.
  2. Знайдіть додаток Науковий журнал Making&Science і завантажте його.
  3. Установіть автоматичне перекладання сторінки українською мовою.
  4. Ознайомтеся з дослідженням «Початок роботи з освітленням». Виконайте це дослідження.
  5. Поясніть (запишіть у зошіті), які датчики смартфона було використано у цьому дослідженні і для яких цілей.
  6. Ознайомтеся з дослідженням «Початок роботи зі звуком». Виконайте це дослідження.
  7. Поясніть (запишіть у зошіті), які датчики смартфона було використано у цьому дослідженні.

Немає коментарів:

Дописати коментар