ЗМІНЮВАННЯ ЗНАЧЕНЬ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОБ'ЄКТА У ПРОГРАМІ
Завдання («Рибка та крабик»).
Створити проект, у якому (при натисканні клавіші «Пропуск») Рибка рухається по акваріуму, а стикаючись з Крабиком,
говорить: «Привіт». А
Крабик (якщо клацнути по ньому кнопком миші) рухається вгору-вниз а торкаючись Рибки говорить:
«Привіт»
Алгоритм виконання
завдання
1. Додати у проект нові Спрайти, найменувати їх Рибка та Крабик, задати їм напрям руху
2.
Обрати Сцену.
3.
Перейти на закладку Скрипти і
скласти програму для спрайта Рибка
та для спрайта Крабик
4. Запустити программу на виконання.
Додаткове завдання. Запишіть програму, змінивши деякі
властивості Спрайтів.
Немає коментарів:
Дописати коментар