середа, 22 лютого 2023 р.

6 клас

 ЗМІНЮВАННЯ ЗНАЧЕНЬ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОБ'ЄКТА У ПРОГРАМІ

Завдання  («Рибка та крабик»).

Створити проект, у якому (при натисканні клавіші «Пропуск») Рибка рухається по акваріуму, а стикаючись з Крабиком, говорить: «Привіт». А Крабик (якщо клацнути по ньому кнопком миші) рухається вгору-вниз а торкаючись Рибки говорить: «Привіт»

  Алгоритм виконання завдання

1.         Додати у проект нові Спрайти, найменувати їх Рибка та Крабик, задати їм напрям руху

2.         Обрати Сцену.
3.         Перейти на закладку Скрипти і скласти програму для спрайта Рибка

та для спрайта Крабик


4.         Запустити  программу на виконання.


Додаткове завдання. Запишіть програму, змінивши деякі властивості Спрайтів.





Немає коментарів:

Дописати коментар